måndag 24 augusti 2009

24 augusti

Då har skolan satt igång igen.. Komvux. I helgen var jag i Stockholms skärgård och vi hade kräftskiva. Fest fest fest, nästa helg blir det också fest fest fest med Nora-borna.. Det finns något som heter Nora marken, vilket betyder Nora marknaden.. (Utomjordingar bor det här som pratar konstigt..) Sen då? euhm... JA JUSTE igår hade jag ett år med mig själv!! 23 augusti 2008 , jadu, går ej att glömma! Vill aldrig mer ..sa jag aldrig? tss..

Ja, vill ni ha hårtips? Här får ni; tvätta håret endast 1 gång i veckan, man kan skölja av det när man duschar och har tränat och så men använd bara schampo och balsam 1 gång i veckan! Håret kan kännas väldigt fettigt i början men sen blir det asbra! Formar sig som man vill ha det utan att det är eller ser fettigt ut!

Sen vill jag bli brun å köpa massa heta kläder... GAAAAAH

KRABBA SNÄLLA KRABBAAA!!! (hihi Sofija förstår..)

2 kommentarer:

Sofija sa...

jag förstår. och jag längtar och jag tar åt mig av ditt tips, ska börja med det!

Sofija sa...

jag förstår och jag längtar och jag ska ta åt mig av ditt tips! ska fan börja med det, start idag!
pusspusspuss krabbis