lördag 8 augusti 2009

Bad & Party

I torsdags tog jag och Bruno bussen till Fjällnora och tänkte bada, det var riktigt varmt och skönt. När vi gick från bussen till badet så började det regna mitt i allt sol. När vi kom fram började alla att gå med vi stannade ett tag. Bruno bada men inte jag..Jag frös!

Igår så åkte jag med grabbarna till en badplats där man inte fick leka med bollar..OBS det var en strand!!! Där badade jag inte heller, det regnade. Sen åkte vi och köpte tacos åkte hem till en av dom och gjorde mat sen ut och spela någon form av fotboll, inte riktig fotboll, vi körde bara på ett mål för vi var för några.. (Att bara få nudda bollen en gång gillar jag ej, jag vill ha riktigt spel juh.) Drack gjorde vi också sedan kom vi på lite väl sen att vi skulle på BJ. Det blev en snabbdusch, hann varken raka med under armarna eller benen, man känner sig så fräsch då..Eller inte! På BJ tyckte jag att det var rätt dött men jag hade kul ändå..

Så nu är jag tamefaan bakis må du tro! Sov typ 2 timmar.. Vakna vid 6 imorse och hade kanske somnat vid 4. Sen somna jag i soffan igen vid 10 och vakna upp vid ett. Men ändå så trött.

haha jag måste få berätta en sak! Jag fixade mig lite fort för att gå till willys och handla. Där kommer jag bakis,seg,trött, finnig,bakismage inte så förbannat snygg men såg okej ut. På en bänk där två stycken killar satt skrek den ena till den andra "KOLLA IN BRUDEN, vilken jäävla kropp" (som om jag inte hörde det?!) Jag tänkte då inte skämmas över det eller bli generad, utan jag fortsatte traska förbi dom och dom glodde som om dom typ såg ett lejon inne på willys.. Iaf, när jag hade passerat så skriker killen igen "Faaaan kolla in asset asshå shiiit".. Jag måste ju säga att jag blev glad, för jag trodde då fan inte jag såg bra ut som en bakis-flicka!

När jag ändå är inne på ämnet så kan jag berätta om 2 killar som satt inne på akis i några stolar ien lång korridor. Dom glor som f*n! Jag tänker precis samma sak, ignorera gå förbi med huvet högt. När jag precis passerat killarna ska dom vände sig om (och ni vet strikta sjukhus är jätte tysta allt ekar och man hör varje viskning) då vänder dom stolen samtidigt så stolen rispar i golvet och det ekar i hela byggnaden! Jag bara garvar lite för mig själv..

Alltid kul att få lite uppmärksamhet..Faktiskt! (sen menar jag inte att jag är den snyggaste på denna jord!!)

Inga kommentarer: