torsdag 10 september 2009

Update

Kör lite english style och en update...YO'

Jag känner mig nöjd över mig själv. Har skrivit ett förbannat bra personligt brev som jag ska skicka till Norge imorgon. Kikade i min kalender och insåg OJ jag måste göra klart historia uppsatsen, helsike heller, den skicka jag iväg i typ tisdags?! Torsdag nästa vecka har jag en tid inbokad på vårdcentralen, wuhu! En läkare som ska kolla min hy. Jag ska odla fram tills dess för nu ser det så jävla mycket bättre ut.

Jag har suttit och kollat väldigt mycket på bloggar senaste tiden, det blir bara roligare och roligare när man inser hur det fungerar mellan bloggarna. Dom håller ju bara på att mobbar varandra och driver med varandra. Det är typ 98% driv och resten verklighet. Jäkligt kul oftast..

I helgen ska jag ta det lugnt, köpa lite godis tror jag!! Längesen sist..

Ikväll har vi poppat musik och buggat.. Ångrade lite att jag inte följde med på träningen idag, men tänkte vila för jag har tränat två dagar på rad.

Något mer ointressant jag har att skriva om tro? hmm.. nä vi säger så CIAO

Inga kommentarer: